Go'kväll

jag sitter med magen proppmätt på hambrugare o öl o pommes o glass o hela köret! kommer somna gott inatt, o snabbt. borde plugga.. men orkar inte. fan.. orkar inte.. o har mycket o göra, måste springa o leta efter mitt pass(ja jag vet, alltid sista minuten..) o packa inför imorn då jag ska åka till enköping o träffa en hemlig beundrare... ;o haha ^^,  som jag saknar jättemycket.. faktiskt...
mitt täcke vill inte torka. torktumlaren stannar konstant av nån anledning ? helt sick.. kommer fan mögla snart... kanske går o hänga upp det o tumla bort klumparna när det är torrt sen?

på återseende, mina fans.
PUSS

linda erikssons kommentar

när ska du åka i morgon ? <3

2010-04-14 @ 23:44:42
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0