måndag o sol!

underbar helg, spenderad till största del med min fina pojkvän i enköping. har träffat hans släkt på lite smörgåstårta o vanlig tårta, o de va så jäkla gott! så har vi mest myst i tagit det lugnt :) varit på enköpingsmarknaden där min baby köpte en jättefin present till mig! så gullig han är! fast fick inte veta vad det var förän senare på kvällen = jag gick o va nyfiken HELA dagen. kan ta kort o lägga upp sen (: så åkte jag med min syster hem för o droppa av lite överflöd av packning. åkte tillbaka samma kväll så jag kunde ta med alla saker hem idag. då har han lagat supergod mat åt oss medan jag var borta (: <3 sen kolla vi på the final (skräckfilm..) o den var sjukt äcklig! fyfan.. tur att han har massa aminerat på datorn också som man kan kolla på efteråt ^^,
dagen har varit bra, två lektioner bara. nu sitter jag hemma o väntar på att min familj ska komma hem o laga mat åt mig så jag kan åka till min bebii elli o bada bastu (: fett me mys.

tjingeling!

Marielles kommentar

OHLALA! someone sounds inlooove! haha skoja ;D låter supermysigt ^^ haha heter det "bada bastu" ? >.< :P

2010-04-26 @ 21:28:31
URL: http://admiratio.blogg.se/
Jag är bäst!s kommentar

Allt för dig baby <3 (:

I'm soo inloooove!

2010-04-26 @ 23:16:11
saras kommentar

marielle: hahaha (; japp det hetere! :D o de niiice!



drömmarn: jag också <3 <3 <3 !

2010-04-27 @ 08:47:11
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0