morgonpigg!

Go'morgon kära fans!
Uppe med tuppen efter en halvtaskig natt, vaknat HELA tiden. sen vaknade jag kl fem o kunde inte somna om. så jag gick upp o fixade mig. fan vad skönt det var, att sega sig så mycket man kunde med allting, o sen när man är klar med det så är det fortfarande två timmar till bussen går. har tom hunnit städa lite grann iaf på rummet, hade nog inte varit så populärt om jag tog fram dammsugarn.
har packat också, eftersom jag ska hem till christoffer ikväll o blir kvar hela helgen. det betyder att det ikväll blir massamassamassa mys! o imorgon ska vi på 75årskalas, sen plugga.... o söndag vårmarknad! o det ska vara fint väder HELA helgen! (: sweeeet. helt blått på himlen nu också.
nu ska jag typ.. sätta mig o läsa tidningen. haha. ibland glömmer jag bort att jag inte är ett barn längre, borde hålla koll på vad som händer i samhället. o se om flygtrafiken ändrats något!

 


i love pink!


e.ts kommentar

Duktiga flicka!

2010-04-24 @ 18:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0