thank god its friday

igår var jag med min fina pojke o vi lagade mat, laxgryta med cocosmjölk o chili typ. det var asgott (: duktig i köket min karl. haha. dock blev det sjukt starkt, men det gillar vi va! synd att han smulade så mycket med chilipepparn... haha.. <3
imorse gick det ganska bra att komma upp, det var faktiskt han som försökte hålla mig kvar i sängen i stället för att kämpa med o få upp mig. fick halvspringa till hans buss innan jag gick hem till linda, som gjorde mig sällskap på min bussresa till uppsala. jag berättade om hur otroligt taggad jag är inför skottland på måndag, o så säger hon "men.. är det säkert att ni får åka då? alla flyg i europa är ju inställda." jag hatar island o dess jäkla vulkaner som ska röka o aska ner luften! JÄVLA SKIT. men det ser ut som om det kommer lägga sig, så det blir nog skottland på måndag ändå. annars åker vi förmodligen en dag senare, på tisdag alltså.
nu ska jag hjälpa de andra i min grupp, med grupparbetet inför skottland.


c ya
puss

King Cs kommentar

Chili <3 :D Sara <3

Tack så mkt. Du e allt för generös med dom fina orden om mina skills i köket ;)

jag har gett upp med att försöka få upp dig. + att lite variation skadar aldrig haha <3 <3

2010-04-16 @ 13:22:45
saras kommentar

haha, chili, ja. <3 mmh. love it. :)

hahaha, ja.. jag vet (;

men men men då ska du sluta klaga på att jag inte sköter skolan också? (a)

2010-04-16 @ 18:07:16
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0