första lediga helgen från skolan!

nu har ju skolan börjat igen med blandade känslor. visst är det skönt att vara tillbaka till rutiner o vänner, men det är ju bara så förbaskat tråkigt att plugga. jag kanske borde ändra min inställning, o jag kan iaf trösta mig med att det är sista året i skolan för min del. det betyder att jag precis avslutat mitt sista sommarlov. jaappp det känns..

igår fyllde pappa o min barndomsvän marielle 48 & 18 år, så det blir kalas hela helgen. på söndag kommer min pojke o myser. annars jobbar jag hela helgen! cashfloow.

idag efter skolan (som slutar kl 12.05 varjeeee fredag!) har jag köpt två nagellack o en mascara. ett vanligt rosa  o ett svart grafitti från isadora, som jag testar först på söndag eftersom jag som sagt ska jobba. ni får förhoppningsvis se bilder då, det beror helt på min kära dator o min helt perfekta mobils underbara vänskap till varandra. jag stör mig inte alls på den....

ikväll blir det alltså av en stund till min vän för artonårsfirande, men det blir sängen tidigt o upp kl fem!

jag har förresten beslutat att ställa alkoholen på hyllan ett tag.


trevlig helg!
pussssss


<333s kommentar

Grattis till dom (:

Massa mys ska vi ha ;*

Du klarar skolan älskling (: Tänk positivt ;** Blir jättebra sen när du slutat :D

2010-08-20 @ 20:53:02
saras kommentar

:) <333

2010-08-21 @ 14:56:51
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0