slapp dag!

vaknade vid 10 hos min pojkvän, dock o tyvärr helt ensam eftersom han åkt till jobbet. satte mig vid datorn en stund (typ tre timmar haha) innan jag for till min hemstad för o träffa elin o elli på friskis för en gymrunda. var riktigt jobbigt faktiskt, märks att det var längesen man var där... får bli en ändring på det nu!
efter det har jag bara suttit hemma vid datorn o jag pallar faktiskt inte göra något mer idag. var längesen jag bara var hemma o tog det lugnt, eftersom jag jobbat så mycket dom senaste två veckorna. (innan gotland alltså). juste jag har varit på gotland också förra veckan, kom hem söndagmorgon. kan lägga upp lite bilder kanske, annars finns dom på facebook.
nu ska jag bara chilla, o ta det lugnt!

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0