suckiiiday.

dagen började jättebra med en underbar pojke som ringde o väckte mig ur min snoozning (: gick upp, skyndade mig att göra mig i ordning o sen skynda mig till bussen för en helvetisk dag i skolan. fick ett sms av elli att hon var sjuk, vilket bara skulle göra denna dag ännu värre... kom till skolan o frågade elura vart hon var någonstans, fick svaret att hon också var sjuk o inte skulle komma till skolan. great! tänkte jag o kände mig med ens tusen gånger piggare på en hel jävla dag bestående av projektarbete som jag skulle få sitta med helt själv. ni som känner mig förstår ju redan nu att så fort min första lektion var slut så gick jag till min lärare som vi har resten av dagen o sa att jag mådde dåligt o åkte hem. väl hemma, känner jag mig så otroligt uttråkad att jag skulle kunna städa hela huset med en tandborste(inte min förstås).... eller bara göra absolut ingenting.
imorgon har jag feeet sovmorgon o mot kvällen ska jag åka hem till mannen i mitt liv (fast jag önskar jättemycket att det var idag..)

nu ska jag gå o göra... ja... precis. nada.
pusspusspusspusspuss (x en miljon)

;os kommentar

Inte bra o hitta på att du mår dåligt för o smita från skolan :o :(

Jag kan roa dig imorrn med några kassa skämt o repliker så du blir klad hest ((: <3333

2010-08-31 @ 20:40:27
saras kommentar

do it baby!! <3 <3

2010-08-31 @ 21:40:07
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0