Good Friday!

nu snart ska jag o min ängel elli åka till resman o boka biljetter till thailand.
det känns hur bra som helst, men ändå inte som om det är sant. inte än.
jag tror att det kommer bli dyrt, inte under tiotusen..
men det kommer vara så jävla värt det!
tänk liksom, mamma o pappa, tiotusen för o slippa mig i åtta veckor ;)
haha, nejdå. tror väl dom kommer sakna mig.
vet iallafall att jag kommer sakna dom, o alla andra fina människor
som har en stor plats i mitt hjärta. men vi kommer ju som sagt hem igen :)

efter det ska vi åke hem till elli o vinterpromenera,
äta middag o bastaaa. sen ska vi ha lite nagelvård
framför en ihållande favorit; eclipse.

imorgon jobbar jag!
men blir en sväng förbi fame ändå ;)

pusssss

ellipellis kommentar

åh är så lycklig över att just DU&JAG ska åka!! det kommer bli bäst skaru se. Lycka till imorn på jobbet hjärtat! ;*

2010-12-04 @ 00:05:19
marielles kommentar

min resa till japan då :P lätt över 15000!! :P men så glad för er skull!! ^^ du och elli borde skräddarsy er studenklänning där, jättebilligt och vem vill inte ha en skräddarsydd klänning ;) Keep that in mind! :D <3 pusss hjärtat

2010-12-04 @ 13:45:19
URL: http://twistedminded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0