jobbig dag..

idag var jag o elli hos vaccinationsbyrån för att förbereda oss inför thailandsresan. det blev en spruta idag, hepatit a, (gud så duktig min sötnos var!) o så fick vi med oss doser i form av drickvaccin med oss hem för kolera o salmonella. tillbaka dit om fyra veckor för hepatit b sen är vi skyddade mot hepatit a+b i 25 år! fett bra..
innan vi gick till vaccinationsbyrån slank vi förbi darkwell för att visa min navelpiercing, o pelle säger att jag måste göra om den för den har läkt snett... han säger att jag kan testa att tejpa den åt andra hållet men det är inte säkert att det funkar. annars får jag göra en ny piercing gratis, o det blir inte förän efter thailand isåfall..
iallafall.. nu har jag misshandlat min navel något extremt o tejpat den ashårt åt höger o lagt bomull i navel så det ska vara extra stadigt. jag hoppas verkligen att det funkar för nu har jag apont! annars får jag ta ut den... kul......
får se om det bli utgång ikväll en stund, min bebis kanske kommer till mig redan ikväll istället så isåfall blir det ingen lång vistelse ute isåfall.

nu ska jag städa så jag har det gjort till imorgon!
puss

ellis kommentar

haha åååh bara 4 veckor kvar tills nästa.. längtar.. hihi tycker så synd om dej med naveln :(! men ja skulle fasn inte ta ut den om ja va du tror ja.. ha een jättemysi lilla julafton med din pöjk! <3

2010-12-23 @ 15:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0