julstämning

Nu har grejerna från vår första order kommit
så nu är det bara för kunderna att hämta dom! :)

idag har jag mått riktigt dåligt o legat hemma o sovit istället för att åka till skolan o göra mitt muntliga framträdande för Sv B Nationella. känns inge bra alls, hade sett fram emot att få det överstökat. jag åkte en sväng till jobbet sen för o va med på julavslutningen. det var riktigt mysigt. vi åt smörgåstårta som anna-lena gjort, o den var hur god som helst! sen drack vi champange o åt julgodis :) när alla gick hem fick de ta med sig en papperspåse med julklapp, choklad o kaffe i. har inte öppnat min julklapp än ;)

nu ska min söta lillasyster hjälpa mig o städa
så ska vi kolla på illusionisten sen. :)
pusssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0