Torsdag igen

shit veckorna bara flyter förbi, man orkar inte göra det man inte ens hinner. jag är så trött o stressad att jag blir ännu mer trött o stressad med tanke på lovet, praktiken o den korta perioden som jag faktiskt har kvar i skolan över huvudtaget. det kommer hela tiden, varenda gång jag tänker på det med ett "shit!". det är bråttom nu...
vaknade iallafall hur gosigt som helst bredvid min älskade o kved av tvånget att kliva upp därifrån. så längesen vi fick ligga o mysa hur länge vi ville in på dagen.. äre inte jobb så äre nåt annat liksom.. försöker iallafall hitta tid. snart har vi två månader utan mys över huvudtaget. inte ens en puss få man. på två månader. kommer bli kämpigt men åh så underbart <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0