så jag lever mitt liv...

haha fan vad taskig jag är! eller ja, om ni vill veta saker om mitt liv kan ni ju försöka ta reda på det själva ;) men.. jag har verkligen inte uppdaterat er om vad som försiggår i mitt liv just nu. och det är väl inget speciellt egentligen, skola, vänner, myspys, party etc. . MEN! jag och min kära syster fyller snart arton år! och det ska firas med dunder och brak vill jag lova :) ska bli helt underbart!. nu är det bara två dagar kvar, och jag längtar som en hög liten gnu!
ni får nog höra mer närmare inpå the big day (typ imorn då haha!) :) nu ska jag krypa ner och gosa med mig själv *snyft* haha. så jävla ovärt.. nu äre fan dags att bli kär igen! bättre lycka på krogen kanske? ^^, we'll see we'll see.

until then, my fans.
puss

e.ts kommentar

Hihi :) är du i skolan på onsdagen då?

2010-02-08 @ 23:47:02
ellis kommentar

hahaha, bara att du raggar ordentligt på krogen! :D ragga åt mej oxå (Y) PUSSSSS <3

2010-02-09 @ 14:31:47
URL: http://justlikeelli.blogg.se/
svars kommentar

e.t: huhu (; japp, så äre va! två prov ska göras. och god tårta ska ätas med mina ig-vänner! :)



elli: klaaaart! nu jävlar skare bli dubbeldejter (; <3

2010-02-09 @ 14:35:53
URL: http://saraanna.blogg.se/
e.ts kommentar

eller trippel hehehe :$

2010-02-09 @ 22:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0