Grattis lillasyster!

Min lillasyster fyller 11 år idag. jävlar vad tiden går fort alltså, minns kvällen hon föddes så himla bra.. vi har varit och käkat på dragon palace, jag elin och malin, och det var skitgott! har varit med felicia på stan idag också, innan vi käkade. det var mysigt :)
ni skulle fått en massa uppdateringar med bilder idag MEN eftersom det är något fel på våran dator låter den mig inte ladda upp någonting någonstans, det inkluderar bilddagboken och facebook. har inte provat på någon annan site men det suger verkligen. jag har ett lager med uppdateringar som bara ligger och väntar som kommer så fort min kära dator tillåter. haha känns ju lite lame att lägga ut "test" som man gjorde för flera dagar sen men palla göra om dom liksom. aja. vet inte varför den håller på som den gör ska ta mig ett snack med brorsan och hoppas han kan fixa det.
ni får alltså inga bilder på ett tag, sorrysorry.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0