Men TJA!

var ett tag sen nu, jag har kommit in i en "palla-bry-om-nåt-annat-än-det-som-är-KUL"-period. visst jag gillar att blogga men jag har inget blogga om förutom mitt liv, vilket är ganska torrt och kallt just nu. not fun to dela med sig. men något inlägg ska ni väl få, så jag ska göra ett satsarinlägg idag hade jag tänkt! eller nja.. vi får se. lägger nog upp en och annan bild från veckan som gått i alla fall. jag har nämligen gjort endel saker denna helg, gått på bio, jobbat och festat va. sötsöta michaela lööf har haft sin artonårsfest och det var skitkul! stannade inte så jättelänge men det var kul så länge det varade och jag måste bara säga att micha, elin och elli är tre riktigt fina människor! puss på dom va!

Sådär va. Lite bilder i alla fall. Nu måste jag berätta om mitt jobb! det är sjukt nice, jag börjar nästa helg på riktigt och jobbar då lördag och söndag 7-15 ungefär. och då ska jag vara helt sjääälv.. läskigt, men jag är ju så jävla duktig så det klarar jag galant va! så får man lite extra cash lagom till sommarn :) kommer ju bara jobba var tredje helg än så länge så jag kommer ju inte tjäna storkosingen, men still. det är PENGAR<3

Vad säger ni? lite sommarbilder?
PRESS PLAY OCH NJUT!

seriöst nu pallar jag inte mer, haha.
puss


ellis kommentar

fett nice update!! :D hur mkt tjänaru på ditt jobb förresten :o?. & SOMMAR KOM NUUUUUUUUU, <3<3

2010-01-18 @ 19:34:59
URL: http://justlikeelli.blogg.se/
saras kommentar

iknoowright;)

haha jag vet inte helt säkert än, charlotte ska ringa mig i veckan förhoppningsvis imorgon så ska jag dit och kolla på papper HOPPAS jag. vill helst göra det innan jag börjar haha :p

den här sommarn ska vi ta vara på, PÅ RIKTIGT! <3<3<3

2010-01-18 @ 19:44:03
URL: http://saraanna.blogg.se/
marielles kommentar

najs med jobb sara! det visste jag inte!

älskar bilden på dig och malin <3

2010-01-18 @ 22:13:52
URL: http://admiratio.blogg.se/
elins kommentar

ååh fyfan va man längtar till sommaren när man ser dessa nostalgibilder. usch det blir lite jobbigt nästan<3

2010-01-19 @ 00:31:41
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
snygga oets kommentar

ska fan fixa lines igen.. eller? :O

2010-01-19 @ 19:54:55
Svars kommentar

marielle: visste du inte? hihi efter praktiken (y) inte mycket, men ändå något :) puss



elin: jag vet.. man blir lite deprimerad i lyckan!



"snygga" oet: (huhu) jag tycker du ska skaffa DREADS!!!!!!!!!!!!

2010-01-20 @ 07:52:04
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0