Öppet hus

jag vill börja med att be om ursäkt till er, mina fans.. jag har inte uppdaterat på ett tag. fast egentligen bloggade jag ju i förrigår, så jag är inte jordens sämsta bloggerska. faktiskt. iaf så har jag varit i skolan sen vi talades vid senast, umgåtts med mina vänner, gymmat och kollat på paradise <3 idag tränade jag och elli ensamma sen åkte jag tillbaka till skolan där det var öppet hus för att vara snäll mot småttingarna så de kanske vågar välja guc. haha. nej men guc är fan den mysigaste skolan i hela uppsala, honestly. alla är så öppna, glada och bara sig själva :) love it. och ifall den linje du vill läsa inte finns på just guc så kan jag inte annat än tycka synd om dig.. men sånt e' livet va!

tror jag ska mysa till någon film nu,
puss

marielles kommentar

haha skönaste "mina fans". Åh fett awesome att du trivs så bra gummsan! ^^

2010-01-13 @ 20:37:51
URL: http://admiratio.blogg.se/
elins kommentar

DU SKRÄMDE JU FÖRFAN IVÄG DEM! :O

2010-01-13 @ 22:56:08
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0