Slut på det fria...

jaha... det vardet lovet. snabbt det gick. fan asså, pallar inte skolan just nu. vill bara ha loooov hela tin. men men, saker som måste göras liksom. skolan börjar imorgon kl 10 så lite sovmorgon har man iaf. det här lovet har varit bra ändå, hunnit med ganska mycket när man tänker efter även fast det känns som man mest varit hemma och degat. det har varit julafton, nyårsafton, födelsedagar och partyyy. har också blivit ganska mycket bio vilket gillas, och det slutar inte heller. ska på bio på fredag igen - snabba cash. hoppas filmen är lika bra som man hört att böckerna ska vara!
idag har jag varit i stan med några brudar och fikat åså. sen gick jag och mötte elli så gick vi till friskis och bokade spinningpass som vi inte hann till haha.. sånt e' livet. vi gymmade istället. niiice. och nu sitter jag här och väntar på att paradise ska börja :DD haha fan jävla nörd man blivit asså.. men går fan inte att INTE fastna i det. helt underbart sjukt pinsamt roligt! ska väl lägga upp lite kläder man ska ha imorn så allt flyter på imorgon bitti då jag lär vara halvt död.. jaja, ska bli kul att träffa klassen och annat folk igen :) mysig skola faktiskt! gillar inte läxorna "bara" haha..

go'natt osv.
puss

ellis kommentar

haha, de första jag gjorde när jag kom hem var att välja kläder till imorn & lägga fram hahaha.. måste planera ju. snabba cash kommer äga <3 lovet har ägt!

2010-01-11 @ 21:31:26
URL: http://justlikeelli.blogg.se/
Marielles kommentar

buuhuu.. skolan!!:( men jag ska försöka att hålla käften med klagandet och få mvg i allt xD

2010-01-11 @ 21:57:08
URL: http://admiratio.blogg.se/
ellis kommentar

update tack!

2010-01-13 @ 19:23:56
URL: http://justlikeelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0