Speedad!

klockan är halv tre och jag är hur pigg som helst. skulle kunna vara vaken hela natten! fett värt att man är helt ensam då.. syrran vill ut och gå men seriöst, det är kallt. sitter helst inne och fryser lite mindre. jag kan verkligen inte komma på saker att göra.. har kollat på de fyra senaste paradise avsnitten för att det är så jävla roligt!
druckit en stor kopp te, käkat två mackor och lite glass med, huhu. jag vet, vad hände med nyttigheten? jag lovar, den kommer imorn. som alltid ;) men jag ska faktiskt bättra mig! lovat mig själv, och jag tänker göra mitt allra bästa i att inte svika mig själv en gång till. det gör man alldeles för mycket ändå tycker jag. har funderat lite över det där med tillit, och hur svårt jag har för det. det är nog bland det värsta jag vet. att lita på folk. samtidigt vet jag att man inte kan gå runt och vara skeptisk mot allt och alla utan man är faktiskt tvungen att lita på folk då och då, för ens eget och alla andras bästa. jag har bara så svårt att hitta den där osynliga gränsen som jag anser flytta på sig hela tiden.. jag litar inte på många, men ändå visar det sig i slutändan att man har litat på en för mycket. alltid. people always leave. just därför ska jag vara sann mot mig själv. om jag inte kan lita på mig själv, hur ska jag då kunna bedömma vem mer jag kan lita på utifrån mina egna aspekter som jag inte ens kan lita på? haha. konstig mening, man jag fattar iaf vad jag menar. jag känner att jag behöver en djup research i mig själv och bara hitta saker som jag glömt bort. trots att man förändras för varje dag som går, alla människor man träffar och varje val man gör, så finns ens sanna jag någonstans där inom en. och jag ska hitta mig. det får bli mitt nyårslöfte för 2010. och ta vara på livet, mina vänner och all kärlek man kan tänkas finna.

nog om mina funderingar..

elins kommentar

det låter vis systra mi. du vet att jag är den person som du kan lita på mest förmodligen genom hela ditt liv. (nickar instämmande)

iloveyou, och jag kommer ta vara på dig, precis som jag alltid gjort.

2010-01-07 @ 12:21:29
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
Svars kommentar

iloveyou sis', always have always will. <333

2010-01-07 @ 14:51:57
URL: http://saraanna.blogg.se/
e.ts kommentar

ni är gulliga!

2010-01-08 @ 14:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0