24/6-10

vaknade med världens huvudvärk, panikslagen för att ha blivit sjuk. men efter dragon palace med mina systrar kändes det mycket bättre. var nog bara solsvedan från gårdagens äventyr till rullsand med fina rebecca roos o min alldeles egna tvilling! ör inte speciellt röd (förutom i fejjan) men varm som bara den all over me. så köpte jag torrschampoo till peace, strumpbyxor till imorn, o hårgfärg till alldeles nyss! färgade utväxten bara, tror inte det hade blivit bra o bleka slingor på min utväxt.. så får se om jag bleker eller låter bli!
nu sitter jag o väntar på älskling som är påväg hit, han ska fira midsommar med mig o mina vänner imorgon :) it's gonna be freakn awsome! sen bara två dagar efter det bär det av mot borlänge o peace and love i en vecka = helt jävla underbart!!!!

borde städa på rummet men VEM FAN ORKAR DET?

puss

din tvillings kommentar

jag måste också städa rummet :(, och hela min fot är svullen pga ett litet sår under.. hjälp??

2010-06-27 @ 18:07:40
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0