helgen <3

har inte skrivit något på hela helgen, har varit lite upptagen med annat. i fredags kväll/natt kom min älskling hit, o gud vad skönt det var att äntligen få träffa honom o vila i hans famn igen.. saknade honom så mycket när jag var bortrest! sen på lördagen åkte vi till ikea för o handla lite grejer till jocke(min morbror)'s nya lägenhet på det nya hemmet han bor på. han verkar trivas riktigt bra faktiskt, satt o log hela tiden (: efter det åkte vi tillbaka hem till mig innan vi skulle tillbaka till stan för christoffer hade en överraskning till mig, dragon palace! så jäkla gott... o efter vi suttit där i några timmar gick vi runt på marknaden som var i uppsala i ungefär en timme innan vi gick till nästa överraskning som var o'learrys där han bjöd mig på en öl, precis som när vi träffades för första gången (: hur mysigt som helst! <3

igår hade vi två månader<3
o vi vaknade rätt tidigt som alltid o satte oss på baksidan i solen o fick lite färg innan vi begav oss till uppsala för o först träffa ida o linn en stund o sen köpa sommarlovskort till mig o kläder till christoffer. sen bjöd han mig på en glass i det just då fina vädret, sen började det småregna. då åkte vi hem till honom o kollade på heroes o myste (: bästa helgen på länge!

 

jag älskar min pojkvän!

:)s kommentar

Jag älskar min flickvän!

Alla stunder tillsammans med dig är bäst baby <3

2010-06-07 @ 21:55:12
elins kommentar

awww! :D

2010-06-07 @ 23:39:55
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
robinhoods kommentar

Hejsan, jag skickar denna kommentar till lite olika bloggar som jag skulle vilja få en åsikt av.



Jo, jag har en fråga i min blogg där jag undrar vilken kategori som folk tycker att jag ska updatera mest i för att dom ska komma tillbaka och läsa varje dag..



Jag skulle uppskatta om du svarade och gärna motiverade om du orkar och har tid, och om du aldrig sätt min blogg så får du gärna kolla lite snabt i några olika kategorier i min blogg och bara se vilken du gillar mest.



Bäst motivation får självklart en länkning om så önskas.

Fråga gärna om åsikter om din blogg, för svarar gärna!



Kram på dig! // robinhood.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0