5/5-10

vaknade i lagom tid till skolan idag. allt sånt börjar kännas så mycket lättare nu, även om jag alltid vaknar minst två gånger varje natt. första gången brukar vara vid halv ett - två nån gång o andra gången vid fem. konstigt... men jag kommer upp iaf! stressen går upp o ner hela tiden, försöker slappna av men det är jävligt svårt när man blir påmind varenda jävla minut om hur mycket man har kvar att göra. blir nog sommarskola för mig om jag inte vill stressa ihjäl mig.. så.. gissa vad jag ska göra nu? ja juste, plugga. har prov imorgon i idrott o hälsa, om stress o sömn. ganska passande haha. får se om det finns något intressant o lära sig. jag satsar på GODKÄNT, inget mer. så, nu känns det bättre.

imorgon ska jag hem till min fina pojkvän efter skolan, o vi ska laga middag o mysa massa mycket eftersom vi har en månad imorgon. helt sjukt vad fort tiden går.. men det är inget jämfört med resten av tiden vi kommer ha tillsammans. <3

hör av mig när jag får lust,
toodles.

=)))))))s kommentar

Väntar på dig gumman <3 (: Myskväll bara du o jag <3

2010-05-05 @ 23:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0