fredagsmys!

jag sitter o pluggar. har ett helvetiskt fördjupningsarbete i historia som ska vara klart efter helgen. yes... alltid lika roligt att spendera en hel helg med plugg! (inte för det hänt förut, men...)
samtidigt som jag sitter o gnyr för jag inte orkar läsa mer i "Vietnamkriget" sitter jag o väntar på min finaste som är påväg för o fredagsmysa med mig. han kommer jättesent.. men bättre än inget, helt klart! o så ska jag upp kl 5 imorgon bitti o jobba, haha. stackarn. men han kan sova så gott i min säng sålänge. så kanske han kommer in till stan o möter mig efter jag slutat, eller så åker jag hem o gosar med honom en stund innan jag fortsätter mitt pluggande... jag tar detta seriöst, mina vänner. så var stolta and let me know! haha det här händer inte ofta...

nu ska jag sluta ordbajsa o försöka skriva nåt vettigt.. hm.. Hô Chi Minh...
PUSSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0