segt.

kan inte fatta att det är sista skoldagen, IMORGON! (om man bortser från sommarlovsveckan) sen åker jag o mina vänner i Fr2Tu till Skottland på söndag, o jag tror att det kommer bli superawesome! vill shoppa loss nu.
idag har jag varit i skolan o halvt sovit.. hade sovmorgon till halv tolv dock, men typ inte gjort något. kolla på film på historian o fikade med saft o kakor. på turismen hade vi genomgång av skottland o sen skulle vi presentera en kortis själva också. sen slutade vi. då åkte jag o min syster till akademiska sjukhuset för o hälsa på vår vän amanda som har opererat knät. tycker ordentligt synd om kvinnan, hon har riktigt ont :( men det kommer det vara värt iaf. <3

kom nyss hem o skulle plugga men jag är alldeles för slut för det.. får bli imorn.
pusspusspusspuss

p.s. i miss my babe

<3s kommentar

ps i miss u <3

2010-05-30 @ 08:54:21
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0