sista skoldagen!

känns overkligt att det gått så fort, men idag är sista skoldagen för oss i turist tvåan. vi åker som sagt till skottland på söndag och slipper de tre sista dagarna nästa vecka :))) är man dock lite efterbliven (som jag) måste man gå kvar en vecka till, 7-11 juni. den veckan är chill ändå, nån timme varje dag bara. skönt med lite extra tid på sig!
nu har vi lunch, o snart börjar "affärsresor" med åsa. efter det ska vi fika på klassrådet, jag har bakat kladdkaka till mig, elura o elli SOM VART SJUK :( så hon blir utan.
efter skolan ska jag växla en sista tusing till skotska pund o sen åka hem o tvätta o packa lite men mest bara ta det lugnt. ska jobba imorgon. o sen blire bara massa packa sen hem till elli för övernattning. upp tidigt på söndag för o åkt till arlanda o vidare till amsterdam o till slut glasgow :) kommer bli roliiiigt! men jag kommer sakna ihjäl mig efter vissa här hemma... :( tur att det bara är fem dagar..

slut på ordbajs!
pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0