♥ solen ♥

började dagen med att vakna bredvid mitt hjärta i enköping, död som gam-mat. sen tvingade jag mig själv upp o upptäckte att jag glömt mitt smink i maries lägenhet, vilken lycka! gick med baby till hans buss o satt o väntade på min i ungefär 20-25 minuter. helt underbart i solen. när jag kom till uppsala var jag tvungen o åka hem till marie för o sminka mig, hehe, sen blev det skolan. en halv lektion var typ det jag pallade. efter det blev det stan med feting tung väska för o hitta en ny o hel väska åt elli. hon hitta en jättefin tillslut :) så satte vi oss vid ån i våran älskade sol o njöt innan vi begav oss mot darkwell för o stötta linn när hon piercade sin efterlängtade microdermal. det blev skitsnyggt men det såg ut att göra ont som f-a-n.

själv har jag fyndat två nagellack o en tungpiercingkula, samma som den jag bet sönder fast turkos. otroligt somrigt!

ska sätta mig i solen ett tag o sakna christoffer.
pusspuss

Anonyms kommentar

Baby du får sluta skolka så mkt... inte konstigt att du stressar sönder utanför skolan då. ;( smisk på rumpan !

<3 <3

2010-05-17 @ 20:19:57
Anonyms kommentar

Kan inte du skriva ett inlägg om hur du gick ner i vikt? Vore kul att veta :)

2010-05-18 @ 18:54:09
marielles kommentar

åh solen igår var bäst!!badade tillochmed då ;D

2010-05-18 @ 22:41:24
URL: http://admiratio.blogg.se/
saras kommentar

aa så skönt! (: vart badade du? hos din mamma? ;o

2010-05-19 @ 05:54:20
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0