MK-Cosmetics

ville bara säga att fyfaan vad bra det kändes igår, när vi varit på mötet för mary kay.
det känns som om företaget rullar på nu, det enda vi måste hitta är riskkapitalet...
det är rätt mycket som behövs, för alla tre. vi kanske får börja med att göra mig till konsult
o ta elli o elura senare. skulle vara roligare om alla kunde bli idag,
men det är ju pengarna som betsämmer...

jag vaknade för ett tag sen av att min älskling ringde. sen låg jag o drog mig ett bra tag även fast jag sa att jag skulle gå upp (hihi). sen insåg jag att jag hade för mycket att göra för att hinna med 8bussen så jag beslutade mig för att ta det lite lugnare istället... idag har vi nämligen massssor att göra, o vi har också prov imorgon.. ikväll bär det av till min pojkvän så jag har något att se riktigt mycket fram emot!

ha en bra dag!
pusssssss

elins kommentar

hahaha du insåg att du hade för mycket att göra för att hinna med bussen så då sätter du dig och bloggar istället ;)

2010-11-30 @ 22:29:39
URL: http://el1ntherese.blogg,se/
e 2 the lllis kommentar

HAHAHA elins kommentar!

2010-12-01 @ 11:17:32
URL: http://justlikeelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0