THAILAND!

det finns nog ingenting som kan beskriva min lycka just nu. jag o min BÄSTA vän ska få åka till Thailand tillsammans i åtta veckor för praktik på finaste femstjärniga hotellet Rawi Warin, Krabi Koh Lanta. kan ni fatta? knappt att jag kan det alltså... det kommer bli så jävla braaa... åååh vad jag längtar. tänk alla möjligheter, att bara ha det på sitt CV sen... åh herregud. helt exited! det enda jobbiga kommer att vara tvungen att lämna allt & alla här hemma så länge.. även om det bara är två månader så kommer jag sakna alla så sjukt jävla mycket. speciellt min fina pojkvän... men det kommer att gå, det är jag bombsäker på!

Här är några bilder ifrån resortens hemsida




elins kommentar

"speciellt min fina pojkvän" jaaaaaaaaag då????????????????????

2010-11-25 @ 21:59:50
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0