snökaos!

haha lite smått ironiskt på ett inte så extremt roligt sätt. vaknade imorse med en överraskning utanför dörren; det har fallit ca en halv cm snö! jag springer självklart ut som ett litet barn, med en ivrig pojkvän tätt i hälarna, o plockar på mig en liten snöboll o ställer sig redo för att gå till attack! haha. så länge var morgonen mysig för oss båda :) sen blev vi påminda om att traffik + snö = big nono o det slutade med att jag med nöd o näppe (förmodligen för att läraren var sen) kom i tid till min första lektion, medan my love fick stå o vänta på sin buss till bålsta i en halvtimme innan han ringde ul. han skickade då efter en taxi som ul ersätter o fick vänta ytterligare 30min på den.. stackarn kom ca en o en halv timme försent till jobbet. undrar hur halt det egentligen kan bli av en halv centimeter snö... inte för att man är förvånad direkt.

efter dagens första o också enda lektion var det dags för studentmössprovning, o jag kan inte beskriva med ord hur taggad jag börjar känna mig. det ska bli så extreemt skönt att säga goodbye till fängelset i skolan o hellooo till friheten (o förhoppningsvis fast jobb!) jag beställde brilliantmössan, och det är ungefär det ni får veta för tillfället. resten blir en surprise ;) beställde också kläder o accesoarer såklart! allt som allt gick det på exakt 1532:- .. hehe

ikväll väntar endast idol o tidig läggdags för mig eftersom jag jobbar imorgon. det tar emot att kliva upp (eller ställa klockan haha) på fem, men det är så jäävla värt det den femtonde varje månad! cachiiing

ha en bra fredag mysungar!
pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0