wake me up when september ends..

när sommaren är slut...varför vill man bli väckt då? om det inte råkar vara så att man heter gabriel häger o fyller 10 år förstås (grattis!)... men helt seriöst, vad kallt det börjar bli... hade det inte varit för det otroligt vackra höstvädret som varit dom senaste dagarna, hade jag gärna hållt mig inne. men vädret är ju verkligen helt fantastiskt! älskar dofterna, färgerna o den starka solen. jag vill bege mig ut på en höstfotografering med min syster, o jag tror inte hon tackar nej.

ikväll kommer iallafall christoffer hit, men även en annan saknad snygging anländer till Uppsala, nämligen caroline sjöberg. så det blir massa mys den här helgen. imorgon hoppas vi på fint väder igen, o självklart söndag också. då bär det av mot Örsa o nånting som jag inte kommer ihåg vad de heter. sen bakara vi kanelbullar på kvällen eftersom det är kanelbullens dag på måndag!!

hahahahah fick precis brev från sverigedemokraterna, med valsedlar i... kul. lite sent men, eller så kanske dom var ute i lite väl god tid för nästa val.

xoxo
sara


elins kommentar

haha love to shoot some pics :) och jag vet, jävla sd:are... bajs på dom. <3

2010-10-01 @ 10:31:07
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
elllis kommentar

asså höll på å frysa ihjäl igår faan!! måste börja medmössa och vantar!. fin bild sweetie <3

2010-10-01 @ 12:58:11
URL: http://justlikeelli.blogg.se/
felicia<3s kommentar

asso du blir alltid världs fin på bilder :D<3 men inte jag. men det e ju bara för att du e fin irl oxå<33333333333

2010-10-09 @ 11:54:15
URL: http://fellllli.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0