håltimmar suger.

blev en rätt stressig morgon då varken jag eller christoffer tänkte så mycket på att gå upp. klockan slutade ringa också av nån anledning, så det var bara att springa upp, klä på sig, borsta tänderna o dra. synd när det blir så stressigt, så mysigt att ta det lugnt på morgonen, speciellt med någon man älskar. (i♥c)
iaf, nu har jag haft engelska o vi fick sluta en halvtimme tidigare för att några från några andra klasser hade valdebatt nu kl 10. vi har inte det förän kl 12.30 vilket betyder att vi nu har hål ända fram tills dess. sitter i skolans bibliotek (där jag också alldeles nyss lånade Predikanten av Camilla Läckberg eftersom den inte fanns på Stadsbiblioteket igår.) men matan öppnar snart o jag hoppas innerligt att det är god mat för jag är hungrig!
känns väldigt trögt att bara sitta i skolan o vänta på att lektioner ska börja så att dom nån gång kan sluta o man får gå hem. men men... det fantastiska ögonblicket sker iaf inte senare än 14.30.

so long!
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0