hurtiga brudar!

hemma nu från friskis. riktigt skönt var det faktiskt!
ska bli bättre med träningen nu, ska börja träna varje måndag, onsdag o fredag - minst.
sen kanske det blir afrodans på lördag HAHA fett kul.
o så vill jag verkligen börja med yogan igen.. sååå skönt!

nu ska jag hjälpa mamma o städa sen ska jag o min syster på promenad innan vi går o möter min pojkvän vid tåget halv åtta (:

<3s kommentar

Låter som en bra idé det där men träningen (: Jag håller tummarna för att du håller det (Y)

2010-09-16 @ 22:19:11
e.ts kommentar

Gå på dans fuego på tisdagar med mig! Det är ganska skoj. Jag gick på spinning imorse och det är riktigt effektivt.

2010-09-18 @ 15:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0