redan tisdag!

sheeetans vad tiden rinner iväg. det är redan tisdag och jag har inte bloggat sen i fredags. helgen har varit bra med massa mys hos min älskling, dock ingen träning med min babybaby men det löste vi idag. igår orkade vi inte åka till friskis eftersom kakleveransen kom. så efter en stressig väntan på dom där jävla kakorna så fick jag o elli tillslut gå o leta efter dom i skolan eftersom någon annan hade tagit emot beställningen? vi hittade dom ganska snabbt hos mattanterna o gick direkt o började sortera burkarna i kartonger så det blev lika många av varje till alla. detta tog alltså ca 40 minuter o var extremt jobbigt! sen var det bara att samla klassen så alla fick hämta sin kartong med kakburkar.

idag var det en kortisdag i skolan så när vi slutade 10.20 drog jag o elli ner på stan o shoppade lite (a) köpte en ring o en lila skjorta :) sen var det gymmet som gällde o jag kan säga att jag redan hade träningsvärk efter gårdagens sortering o imorgon kommer min rumpa att gnälla som fan, jag lovar.

ska snart upp o käka lite lillebrors bästa kolablandning som jag köpt mig själv (:
puss

Rebeccas kommentar

sv; vi kan ta det när vi ses <3

2010-09-21 @ 18:05:20
URL: http://rroos.blogg.se/
elllis kommentar

haha, mina armar börjar göra riktigt ont nu! så va berädd på rumpsmärta imorn :p <3

2010-09-21 @ 18:12:42
URL: http://justlikeelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0