sjukling

har vaknat hela natten av att jag mått illa o haft ont i huvet.
min fina pojkvän satt vaken med mig o tog hand om mig medan jag var nära på att kräkas.. imorse försov han sig för hans klocka ringde inte. jag sprang med honom till bussen o åkte hem, så jag hade det gjort. så jobbigt att åka hem från honom, speciellt när man mår dåligt. 1 timme + 30 min är ingen höjdarbussresa när man känner för att kräkas.

nu är jag iaf hemma o mamma berättar att hon var magsjuk igår. undrar om det är orsaken eller om det är det faktum att jag mått illa i nästan 4 månader snart...


Jag ska iallafall till sjukhuset på torsdag så ska dom kolla i min mage med en sån där fet slang med kamera på. Kallas tydligen för gastrocopi-undersökning.

Jag kommer dö...

Här är en bild jag hittade när jag sökte på "Gastrokopi" på Google.

SER JU JÄTTEMYSIGT UT!



<33s kommentar

Bebis :((((((( Det kommer gå bra gumman <3 Synd att jag inte kan komma o hålla sällskap <3 Men du klarar dig ändå ska du se.

2010-09-28 @ 20:45:04
Rebeccas kommentar

Sv; tack sötnos. Btw, jag har gjort det där, det är ingen fara gumman :) <3

2010-09-28 @ 22:24:31
URL: http://rroos.blogg.se/
Hannahs kommentar

Oj det där låter inte kul Sara :( krya på dig! <3

2010-09-29 @ 09:41:37
elins kommentar

usch!! <3

2010-09-29 @ 23:34:25
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0