thank God it's Friday!

idag väckte min kära syster mig ur en helt underbar sömn, kände verkligen hur hårt det tog att återvända till verkligheten. inte för att jag drömde något speciellt underbart, men jag befann mig i sånt otroligt skönt drömstadie..
jag ska i alla fall inte till skolan idag, eftersom jag fick tid hos vårdcentralen kl 11 idag. efter jag varit där o förmodligen men förhoppningvis inte gett massa nytt blod tänkte jag titta in i solariumet i storvreta då det är halva priset innan kl tre! efter det bär det av mot staden Uppsala o Friskis&Svettis för ett gympass men elli. vet inte om elin blir med men det hoppas jag! sen vet jag inte hur jag gör, om jag åker hem eller stannar i stan tills jag åker till Enköping o min älskling.

orkar ni inte läsa detta, så kan jag sammanfatta min fredag till en blandning av smärta och kärlek.


elllis kommentar

haha tycker så synd om dig gumman. men skönt att blodproven är tagna nu!! <3<3

2010-09-17 @ 16:05:13
URL: http://justlikeelli.blogg.se/
e.ts kommentar

Aw, tycker också synd om dig. Fin bild <3

2010-09-18 @ 15:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0