yesterday

eftersom jag inte skrev om gårdagen igår, så får jag göra det idag.
igår var de alltså 6/9-10 (fem månader) o jag vaknade med frukost på sängen av min älskade. o de kan jag kalla frukost på sängen - tunnbrödrulle, juice, te, ägg o pannkakor! så himla söt han är <3
efter en jobbbbbig dag i skolan mådde jag ganska dåligt så gick en halvtimme tidigare från skolan, vilket inte hade spelat någon som helst roll då jag ändå fick vänta en halvtimme på bussar som aldrig kom. jag skyndade mig hem o sen tillbaka till stan för o åka till enköping igen. mådde inge bra resten av kvällen, asont i huvet o illamående. så det slutade med att jag gick o la mig direkt efter maten o sov till klockan ringde... = inge mys alltså. :( när jag vaknade idag mådde jag fortfarande lika dåligt som igår, så jag bestämde mig för att åka raka vägen hem.
nu ska jag gå upp i min säng o sakna min fina kille ett tag.

puss

<3s kommentar

Allt för dig gumman <3 Synd att du mådde så dåligt :( Krya på dig bästaste <3

2010-09-07 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0