blandad dag

vaknade halvt död imorse, inte för att jag var speciellt bakis med jag var bara så ledsen & trött & ville bara kräkas lite för tillfället. sen åkte jag till skolan, en lektion men men. kände mig duktig iallafall. hellre det än att ligga hemma & deppa (även om alla andra var hemma haha..).
sen ringde jag caroline & bestämde mig för att träffa skönheten. det slutade med att hon & alex plockade upp mig på media markt innan vi åkte till subway & käkade. sen körde vi runt lite, plockade upp lukas (alex kille & även far till den kommande lilla bebisen!) helt underbart mysig mage hon har alex, åh. i want one..
sen hämtade pappa mig hos alex ute i jälla & efter det har jag bara legat hemma & försökt vara glad i väntan på något som kanske inte inträffar.. yay.

ser fram emot att jobba valborg imorgon, faktiskt. känner mig minst sagt otaggad. men hoppas ni andra får roligt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0