dags att fixa masken!

hej hopp. idag vaknade jag som vanligt, trots att jag har sovmorgon. men det är för att vi ska fixa maskerna idag till studentskivan imorgon på birger jarl som bl a min fina vänner becca, linda, ida & linn bjuder på. så jag väntar på min kära syster så vi kan smita in på expo & snylta lite färg + lim. lägger upp en bild sen på resultatet :)

efter den enda lektionen för dagen blir det kanske att åka till um & skälla lite, tjata lite & allt sånt som man tydligen måste göra för att få nån hjälp. måste ringa & prata med ackis också.. jobbigt allt ska vara då!

annars så är det lugna fisken med livet för tillfället, har lite greyer jag måste fixa innan jag kan slappna av helt, men inte så fasligt mycket ändå.

ikväll åker jag till min pojkvän i enköping igen, så underbart att kunna träffa dig när jag vill igen. mår så bra av att vara nära dig <3

Rebecca Rooss kommentar

Sv; Jaa eller hur, inte nice alls!

2011-04-27 @ 20:54:26
URL: http://rroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0