första dagen på lovet

trött tjej, mår helt okej. känner mig så konstig ibland (som igår kväll), i magen/hjärtat osv. brukar slå jättetungt lite jobbigt ofta nu för tiden, o när jag vaknade inatt kände jag mig lätt bakis. men det är väl stressen som mamma säger.. även om jag inte är spec stressad nu tkr jag. men ska ju till sjukhuset snart (tror jag iallafall, dom brukar ju ta god tid på sig) o kolla mina cellförändringar. så sjukt, varför ska jag alltid inbilla mig det värsta om allt. blir trött o ledsen, känns onödigt om det inte skulle vara något ens men det är läskigt o tänka så långt som till det värsta o när man väl har gjort det är det svårt att tänka positivt. men jag försöker så gott det går iallafall. :)

idag blire pst - plugga städa tvätta - för kung o fosterland mina damer o herrar. ikväll kommer bästa hit igen. mysigt. hoppas kvällen blir bättre än gårdagens tvång till sängen.

puss på er

Linda erikssons kommentar

Svar; jag har berättat lite för dig, men förklara mer sen:)vi måste ses på lovet<3

2011-04-18 @ 10:04:23
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0