rolig daaag haha

idag har varit en bra dag! började tidigt, var inte så sjukt trött som jag varit alla andra dagar konstigt nog. frukosten gick fort o sen gick vi till stranden. det var hur skönt som helst... o hahaha de kom roligaste killen fram till oss.
Han: "You! (pekar på mig) sit up!"
Jag: "Haha, what?"
Han: "Okey, never mind. Now, you listen to me, OK? (pekar på huvet som om han vill jag ska tänka? haha)"
Sen helt plötsligt...
Han: "Grrrrrrrrrh"
jag o elli börjar ASGARVA haha asså vi fatta inte vad som va fel på killen. så fortsätter han att låta som en tiger ett tag, tills han börjar sjunga? HAHAH....
"In my dreams I'll always see you soar above the sky, in my heart there'll always be a place for you for all my life. I'll keep a part of you with me, and everywhere I am there you'll be..."
hahahaha... ni vet Faith Hill - There you be? han sjöng väl inte direkt klockrent men, han kunde melodin iallafall. Sen fortsätter han med samma melodi o börjar sjunga typ "Ananas is good for you..." nånting, så plockar han fram en inplastad ananas o frågar om jag vill ha? haha, ville jag ju inte så sa nej. tror ni inte han blev typ as sur o typ fräser åt oss o slänger sig i havet? asså asskum kille.. sen när han går ifrån oss så stänker han ner oss med vatten? hahaha... dagens roligaste asså.
Hoppas ni har det bra där hemma, jag saknar er megamycket!
Vi ses snart igen mina pärlor, älskar er!
PUSSSS
idag har varit en bra dag! började tidigt, var inte så sjukt trött som jag varit alla andra dagar konstigt nog. frukosten gick fort o sen gick vi till stranden. det var hur skönt som helst... o hahaha de kom roligaste killen fram till oss.
Han: "You! (pekar på mig) sit up!"
Jag: "Haha, what?"
Han: "Okey, never mind. Now, you listen to me, OK? (pekar på huvet som om han vill jag ska tänka? haha)"
Sen helt plötsligt...
Han: "Grrrrrrrrrh"
jag o elli börjar ASGARVA haha asså vi fatta inte vad som va fel på killen. så fortsätter han att låta som en tiger ett tag, tills han börjar sjunga? HAHAH....
"In my dreams I'll always see you soar above the sky, in my heart there'll always be a place for you for all my life. I'll keep a part of you with me, and everywhere I am there you'll be..."
hahahaha... ni vet Faith Hill - There you be? han sjöng väl inte direkt klockrent men, han kunde melodin iallafall. Sen fortsätter han med samma melodi o börjar sjunga typ "Ananas is good for you..." nånting, så plockar han fram en inplastad ananas o frågar om jag vill ha? haha, ville jag ju inte så sa nej. tror ni inte han blev typ as sur o typ fräser åt oss o slänger sig i havet? asså asskum kille.. sen när han går ifrån oss så stänker han ner oss med vatten? hahaha... dagens roligaste asså.
Hoppas ni har det bra där hemma, jag saknar er megamycket!
Vi ses snart igen mina pärlor, älskar er!
PUSSSS

elins kommentar

HAHAHAHA!!!

2011-02-20 @ 11:39:56
URL: http://el1ntherese.blogg,se/
AsIThinks kommentar

Läs bloggen där allt du behöver är en egen åsikt! Det låter väll enkelt?

2011-02-20 @ 11:58:47
URL: http://asithink.blogg.se/
Hanna Skattbergs kommentar

fin blogg. hur mår du?:D

2011-02-20 @ 12:22:54
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
ellis kommentar

HAHAHAHAH... sjuuuk grabb dedära..

2011-02-28 @ 18:28:18
URL: http://justlikeelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0