vidrigaste människan jag någonsin mött....

det här kommer bli ett tråkigt inlägg, men jag är så sur så jag måste skriva av mig.
vi träffade "the vice president" (av hotellet alltså) för första gången på alla hjärtans dag, nere vid middagen vid poolen. redan då kände jag att det är en kvinna jag verkligen inte kommer tycka om så mycket, leendet var falskt o hon lät irriterad när hon pratade med oss. jag tror att det är hon som är efterträdare efter michael long som skulle tagit emot oss egentligen. varje gång när vi träffat henne efter det har hon givit oss (eller iallafall mig) det falskaste leendet jag tror jag fått faktiskt. det liksom syntes att det inte var äkta, plus att hon hade inte ens gått förbi mig innan det slocknade helt o hon såg skitsur ut. hon är verkligen inte som kun pramote (the president), han är alltid glad o trevlig mot oss. iallafall, idag kom hon till frukosten o satte sig o åt frukost. jag o elli fortsätter att jobba, o efter att ha försökt be om glutenfritt bröd minst fyra gånger ber jag elli följa med mig o prata med kocken  o se om han fattar. såklart gör han inte det, han tror att jag menar blommor när jag säger flour... hur han får ihop blommor o bröd är ett mysterium, men iallafall. när vi står där inne o försöker förklara för honom, så kommer the vice president in o börjar skrika på mig o elli, hon är så otrevlig så jag blir helt chockad o riktigt jävlaförbannad. hon står o skriker på oss att "we have to seperate, we can not go together like twins all the time" o att "you are not guests here" man ba eeeh, gud vad fick du luft ifrån? hon till o med hotade med att stänga av oss från praktiken? hon har varit här i en vecka o tror att hon vet hur jag o elli jobbar, efter att ha sett oss en halvtimme på frukosten? dessutom har hon helt fel. visst, vi jobbar i samma restaurang, men vi gör verkligen inte samma saker samtidigt. det är inte direkt som att vi svansar efter varandra o bara går hand i hand hela arbetspasset? vi gör det som behövs, o står vid stationen o väntar tillsammans på något o göra om det inte finns något, o då pratar vi såklart? alla andra får ju prata med varandra.
nej fy, det var så jävla onödigt av henne att vara otrevlig. hon kunde ha sagt vad hon ville säga på ett så mycket bättre sätt än hon sa det. men nu har jag ingen som helst respekt till henne.  när jag tror hon skrikit klart, kollar jag snett på henne o typ garvar henne lite i ansiktet, säger "haha ok...." o går därifrån. jag ångrar mig inte. o jag är inte rädd för henne, skulle hon stänga av oss från praktiken så kommer jag tacka henne för att jag får slippa se hennes fula ansikte o slippa befinna mig i hennes negatvia närvaro. o det är ju ganska uppenbart vem som har pratat med henne.
det här kommer bli ett tråkigt inlägg, men jag är så sur så jag måste skriva av mig.
vi träffade "the vice president" (av hotellet alltså) för första gången på alla hjärtans dag, nere vid middagen vid poolen. redan då kände jag att det är en kvinna jag verkligen inte kommer tycka om så mycket, leendet var falskt o hon lät irriterad när hon pratade med oss. jag tror att det är hon som är efterträdare efter michael long som skulle tagit emot oss egentligen. varje gång när vi träffat henne efter det har hon givit oss (eller iallafall mig) det falskaste leendet jag tror jag fått faktiskt. det liksom syntes att det inte var äkta, plus att hon hade inte ens gått förbi mig innan det slocknade helt o hon såg skitsur ut. hon är verkligen inte som kun pramote (the president), han är alltid glad o trevlig mot oss. iallafall, idag kom hon till frukosten o satte sig o åt frukost. jag o elli fortsätter att jobba, o efter att ha försökt be om glutenfritt bröd minst fyra gånger ber jag elli följa med mig o prata med kocken  o se om han fattar. såklart gör han inte det, han tror att jag menar blommor när jag säger flour... hur han får ihop blommor o bröd är ett mysterium, men iallafall. när vi står där inne o försöker förklara för honom, så kommer the vice president in o börjar skrika på mig o elli, hon är så otrevlig så jag blir helt chockad o riktigt jävlaförbannad. hon står o skriker på oss att "we have to seperate, we can not go together like twins all the time" o att "you are not guests here" man ba eeeh, gud vad fick du luft ifrån? hon till o med hotade med att stänga av oss från praktiken? hon har varit här i en vecka o tror att hon vet hur jag o elli jobbar, efter att ha sett oss en halvtimme på frukosten? dessutom har hon helt fel. visst, vi jobbar i samma restaurang, men vi gör verkligen inte samma saker samtidigt. det är inte direkt som att vi svansar efter varandra o bara går hand i hand hela arbetspasset? vi gör det som behövs, o står vid stationen o väntar tillsammans på något o göra om det inte finns något, o då pratar vi såklart? alla andra får ju prata med varandra.
nej fy, det var så jävla onödigt av henne att vara otrevlig. hon kunde ha sagt vad hon ville säga på ett så mycket bättre sätt än hon sa det. men nu har jag ingen som helst respekt till henne.  när jag tror hon skrikit klart, kollar jag snett på henne o typ garvar henne lite i ansiktet, säger "haha ok...." o går därifrån. jag ångrar mig inte. o jag är inte rädd för henne, skulle hon stänga av oss från praktiken så kommer jag tacka henne för att jag får slippa se hennes fula ansikte o slippa befinna mig i hennes negatvia närvaro. o det är ju ganska uppenbart vem som har pratat med henne.

elins kommentar

men skojar du eller?! skicka henne till sverige så ska hon få sig ett varmt välkomnande hon också!

2011-02-18 @ 15:51:07
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
Rebeccas kommentar

men shit vilken bitch, hoppas du står på dig nästa gång fan <3

2011-02-19 @ 22:24:38
URL: http://rroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0