19/1-11

en bra onsdag! vaknade av att min älskade kysste mig adjö innan han försvann till jobbet. sen sov jag i två timmar till innan jag kravlade mig upp. det blev en lugn morgon, o en lugn bussresa till skolan. väl i skolan hade vi bara klassråd där vi blev informerade om att vår nk-lärare var på kurs, så vi skulle sitta o jobba med ett grupparbete som vi var klara med på ca 50 min. sen blev det vaccinationsbyrån o jag kan med gott samvete säga att jag är ännu mer stolt över min fina vän än förra gången! det går framåt :) sen köpte jag varsin kokosboll till oss som vi var extremt förtjänta av, innan vi tog bussen till flogsta o ungdomsmottagningen för diverse ärenden. hoppas det är sista gången jag behöver göra det här för det gjorde så fruktansvärt ont den här gången... sen åkte jag hem, gick till min vän andreas en kort stund för o prata om livet o andra härligheter. sen tog jag mig en härligt svalkande promenad hem o efter en utsökt middag av min kära syster sitter jag nu här, på mitt rum, o inväntar yogan.

det har varit en relativt bra dag, ur synvinkeln att man har fått mycket gjort.
nu ska jag lägga mig i sängen o vänta på samtalet från min älskadeälskadeälskade pojkvän som brukar inkomma strax efter sju, vardagar.

go'natt, eftersom vi inte lär höras mer ikväll, o sov så gott!
pusspuss

elins kommentar

min mat knäcker! :D

2011-01-19 @ 22:21:55
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
saras kommentar

yeeeeeah <3

2011-01-20 @ 08:58:21
URL: http://saraanna.blogg.se/
ellis kommentar

hihi :D åååh va skönt att alla sprutisar e' över nu! nu e' vi ready for thailand baby <3

2011-01-20 @ 09:52:48
URL: http://justlikeelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0