börjar få ordning

förutom att jag hade grov huvudvärk när jag vaknade o gav mig själv sovmorgon, o förutom att jag åkte in till stan två timmar för tidigt nästan i onödan (hade jag inte åkt till skolan hade elli inte hittat nånstans) , så har dagen sett bra ut. vi var på ukk o lärde oss lite regler/tips om dukning, servettvikning o servering/diskplock. det var kul men man visste ju de mesta redan med tanke på att jag fick jobba med det när jag hade praktik på mitt nuförtiden jobb. efter ukk bevisade jag min hurtighet genom o traska mig till gymmet, o gissa vilka man stöter på där om inte två söta filurer från klassen vid namn sandra o fanny. dom hade köpt kort idag, så de ser ut som jag inte kommer behöva träna själv varje gång nu! :) härligt. jag längtar till yogan nästa vecka! (jag var på den igåår kväll duktig tjej).

tog tåget hem också för o få mig en liten promenad (hehe eller så var de för o slippa betala bussen). nejmen de va skönt med en femton minuters bensträckare i kylan under stjärnorna. ikväll ska jag passa på att göra stjärn-läxan som skulle varit inne för flera veckor sen, men den här läxan är faktiskt inte mitt fel att den är sen. jag skyller allt på vädret.

annars blire o sova tidigt för o orka gå upp en timme tidigare imorn så man hinner ta vaccinet, som ska tas en timme innan frukost.. gäääsp. hoppas det är något bra på tv ikväll!

miss my babe <3
pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0