nightout - bio!

snart blir de bio med älskling, tvilling, peter o dennis. tyvärr så kan sötnosen elli inte följa med eftersom hon ska ut o äta med sin familj... så de blev inte riktigt som planerat va. :( men sällskapet duger fint ändå, o jag hoppas att filmen är bra också!

idag har jag pluggat litegrann, så har ellenore varit här o fikat med mig.
min delikata pannacottapaj som jag bakade i fredags, åh så smaskigt!
nu finns det bara två eller tre bitar kvaaar D: ohnoes..


very well, ska upp o väcka syrran nu så hon inte missar bion.
pussipussipuss

elllis kommentar

Sv: jaa ja gjorde svenska grejen och stjärngrejen iaf. de gick inte att öppna vare sig religionen eller engelskan så kunde inte göra ngt mera :(.. får fixa de imorn! snygg bild btw ;)! & hoppas filmen är braaaa ;)

2011-01-30 @ 20:01:46
URL: http://justlikeelli.blogg.se/
elins kommentar

haha jag vaknade tillslut ^^

2011-01-30 @ 22:49:44
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0