helt slut

hur kan man vara så trött jämt? & magont, huvudvärk.. helt seriöst så orkar jag inte längre, nån som vill byta med mig? skulle haft prov idag men jag somnade innan min syster kom hem med mina böcker igår, så jag har inte pluggat ett skit. känns bra. så det blir väl att göra två prov nästa onsdag då. ruuligt värre.. aja, får skylla mig själv i guess.

eftersom det inte blir någon skola idag heller så ska jag vara så duktig jag kan idag o plugga järnet så att allting blir klart innan tisdag nästa vecka, då all skit senast ska in!

bäst jag sätter igång..
pussa

Linda erikssons kommentar

Svar 1; jag ska försöka ;) Några punkter finns det iaf haha..

Svar 2; Ingen jag kan säga nu, men du vet vem.. I guy.. <3

2011-05-08 @ 18:18:26
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0