kära dagbok

jag vet att jag verkligen suger på att uppdatera här, men jag har i ärlighetens namn inte haft nån lust. varje gång jag har försökt skriva lite så har jag bara helt enkelt struntat i det istället.

men här kommer "senaste" nytt:
- jag har blivit antagen på ett tekniskt naturvetenskapligt basår på Uppsala Universitet. (YAY!)
- jag har varit i paris & på peace and love!
- jag har sagt "på återseende" till min finaste bög Tobias som flyttar till Jönköping.
- "jag" har fått besök av en av mina saknade älskade undebara skåniningar! (IDA!) <3
- jag har sagt upp mig från mitt värdelösa jobb.
- jag har haft en hejdundrande sommar med dom allra bästa!

mer än så orkar jag inte brainstorma.



har även fått reda på en jobbig sak, som kan vara det värsta jag
varit med om eller bara en av dom lite jobbigare sakerna i mängden.
med tanke på att jag inte vet det ännu tänker jag inte gå lös på info över
huvudtaget. men det känns verkligen som om man aldrig kan få ha det helt bra,
knappt mer än halvt.

Beccas kommentar

sv: Jag älskar dig ämnu mer<3

2011-08-13 @ 21:48:29
URL: http://rroos.blogg.se/
Rebecca Rooss kommentar

Sv: Kjolen hittade jag på Bikbok, fett het! vill ha!

Oh yes, filmen var nice :P

2011-08-20 @ 15:27:40
URL: http://rroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0