Godmorgon!

Inatt har jag sovit helt galet dåligt, men gav mig ut på en skön morgonpromenad så känner mig lite piggare! :)
Idag ska jag försöka plugga lite kemi, hoppas det går lika bra som häromdan. Kommer förmodligen bege mig ut på ännu en promenad lite senare också. Så skönt när man är ledig, men ändå lite långtråkigt. Hade gärna jobbat.. Dock behöver jag ju plugga nu dom här två sista veckorna innan tentorna. Sen är det sommarlov/sommarjobb som gäller! :) hur nice?

Annars är det jobb på schemat på fredag, 7-14 :) sen blir det förhoppnigsvis grillmys i enköping på kvällen om det inte dyker upp mer jobb på lördag! :)

min frukost/lunch efter promenaden, ingen dålig standard alls! Älskart!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0