hemlig beundrare?

gudars skymning vad ni är glada att se mig!
man kan nästan säga att jag haft en så pass lång paus att jag nästan inte borde få ha kvar min blogg.. men dör gör den inte i första taget hähäh ;D

har faktiskt lagt märke till att jag har en liten ensam läsare var evigaste dag (ibland två, eller tre) så tänkte att varför inte ge denne någon (undrar faktiskt vem det är... kanske en hemlig beundrare...) lite bröd för mödan!
hur mycket, hur saftigt o hur smakrikt det brödet är kan jag inte säga, men jag kan garantera att det är nybakat!

jag tror inte att någon av er skulle orka läsa ett 10 km långt inlägg om vad jag har gjort den senaste tiden, så jag överväger att strunta i det faktiskt...
hursomhelst så hade jag tänkt lova att göra mitt allra bästa i att försöka uppdatera er mer om mitt otroligt händelserika o intressanta liv! :D

några stora life changing moments som dykt upp:
  • Jag och min älskling firade två år tillsammans för 1 månad o 9 dagar sen <3
  • Jag har börjat jobba för Hemtjänsten i Luthagen o ska jobba under sommaren o kanske även efteråt!
  • Jag har så gott som slutfört Basåret på Uppsala Universitet (jag måste bara göra dessa jädrans tentor som jag inte orkat med häh)
  • JAG OCH MIN BÄSTA SKA FLYTTA TILL EN HELT NY O FRÄSCH LÄGENHET OM CIRKUS 10 MÅNADER! <3 :D

resterande nyheter, gamla som nya, dyker förhoppningvis upp senare!

adios amigos, på återseende!

e.ts kommentar

Hihi jag kikar in här vareviga dag :D

2012-05-17 @ 14:50:49
saras kommentar

åh vilken underbar hemlig beundrare jag har <3 <3 <3

2012-05-21 @ 21:07:58
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0