överkänslig mot UV-strålning..

eheheh, man ska tydligen inta sola när man går på penicillin.
vilket jag iofs VET när jag tänker efter.
men liksom, hur lätt var det att sitta inne igår då?
solen stekte som aldrig förr o jag var sjukt uttråkad,
så jag gick ju hem till ellie o vi satt solklart ute.
är lite bränd idag bara :p haha

idag är tanken att jag ska fortsätta tampas med kemin,
kanske ta mig en o annan lugnare promenad
& jag tänker faktiskt smörja in mig med SPF 30
o sätta mig i solen! ingen jäkla penicillinkur ska få hindra mig!

så ska jag också, om exakt en timme, sätta mig framför
datorn o kirra en deluxe-biljett till min vän JOHAN
som till slut bestämt sig för att följa med till P&L!

awesomeness!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0