tentamensperioder

åååh låt mig bara slippa... hade kemi b tentan i måndags,
o imorgon väntar biologi b tentan.
båda dessa tentorna gör jag nu för att jag var för lat
för att göra dom vid första tillfället.
synden straffar sig själv... men har verkligen inte haft ork!
det värsta som kan hända nu är att jag får göra om dom i höst igen,
vilket iofs inte är hela världen.. men skulle vara så skönt att bli klar med allt!
kemin har jag kanske kanske kanske en chans att klara, med lite (mycket) tur!

biologin däremot... har inte pluggat ett piss tidigare denna termin i princip,
knappt varit på föreläsningarna o nu, två dagar innan,
har jag försökt få in hela boken.
kan ju säga såhär att jag har inte ens kommit halvvägs.
men jag ska göra mitt bästa imorgon ändå, se vad jag har lärt mig.

men jag vet att det krävs ett mirakel för ett godkänt betyg denna gång, tyvärr..

men WHAT TO DO liksom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0